Aston Martin a lansat un nou configurator, conceput pentru a îmbunătății experiența digitală a clienților mărcii de lux. O componentă cheie a planului “Project Horizon” de transformare a mărcii o reprezintă întinerirea clienților.
Iar noul configurator este o parte important a acestui demers. Cum constructorul apreciează luxul și valoarea timpului, noua interfață simplică procesul de selecție. Serviciul intuitiv este oferit cu ajutorul noilor tehnologii, clienții având ocazia să experimenteze un nivel de confort valoros. Cei care doresc să creeze o mașină unică, configuratorul le oferă opțiuni de personalizare. Regăsim aici tonuri de culoare, piele naturală sau Alcantara.
Detalii captivante
Configuratorul oferă medii captivante 3D Ultra High Definition, clienții putând să urmărească detaliile fine ale mașinii. Ulterior, detaliile exterioare și interioare selectate pot fi analizate în cadrul unui clip video. O gamă de fundaluri armonioase completează experiența, amintind aici de mediul unui studious au de o locație reală. Această călătorie simplificată poate chiar să preia specificația exacta a unei mașini văzute într-o rclamă.
Conceput pentru a atrage și emoționa, configuratorul permite clienților alegerea mașinii perfecte, oriunde s-ar afla. În orice moment al procesului, vor putea trece la interacțiunea personală și pot programa o sesiune online cu dealer-ul local. De asemenea, ei vor putea descărca o broșură personalizată și pot partaja configurațiile lor preferate pe rețelele de socializare. Ei vor putea alege rezervarea unui drive test în orice moment al procesului.
Experiență completă
“Vom oferi perfecțiune clienților noștri. Experiența cumpărării unui Aston Martin trebuie să fie la fel de plăcută ca deținerea unuia. Fiindcă clienții noștri sunt ocupați, a trebuit să simplificăm procesul de cumpărare. Iar acest configurator tocmai asta face”, spune Tobias Moers (Director Executiv Aston Martin). Nouă nu ne rămâne decât să observăm creșterea experienței de cumpărare a mărcii, într-o eră dominate de tehnologie.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI