MERCEDES-AMG GT OFERĂ O NOUĂ VERSIUNE CU 611 CP
Oficialii Mercedes-AMG au publicat detaliile și fotografiile oficiale referitoare la noul GT 63 Pro 4Matic+. Noua versiune a modelului de performanță german este pus în mișcare de același motor V8 de 4,0 litri twin-turbo, dar care dezvoltă cu 26 de „cai” mai mult decât un GT 63 obișnuit.
Anul trecut am asistat la debutul celei de-a doua generații Mercedes-AMG GT. În momentul lansării, modelul de performanță a fost disponibil într-o singură versiune AMG GT 63 4Matic+. Acum, la aproape un an distanță, germanii au dezvăluit o nouă versiune, denumită GT 63 Pro 4Matic+. Aceasta a fost prezentată publicului în cadrul Festivalului Vitezei de la Goodwood, care are loc în aceste zile în Marea Britanie.
Plus de 26 CP și 50 Nm de cuplu
Marea noutate se regăsește sub capota lui Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+. Bolidul german este propulsat de același motor V8 de 4,0 litri, twin-turbo de pe versiunea obișnuită. Spre deosebire de aceasta, noul GT63 Pro oferă o putere maximă de 611 CP și 850 Nm de cuplu.
În acest caz vorbim despre un plus de 26 de cai-putere și 50 Nm.
Resursele sunt transmise către toate roțile prin intermediul unei cutii automate cu 9 rapoarte și a unui sistem de tracțiune integrală. În această configurație, noul Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+ este capabil să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 3,2 secunde și să atingă o viteză de vârf de 317 km/h.
Sistem AirPanel pentru o portanță aero mai mică
Coupe-ul de performanță este ușor de recunoscut mai ales prin prizele de aer mai mari din față. De asemenea, mașina se distinge și printr-o serie de elemente aerodinamice fabricate din fibră de carbon. Noua versiune a primit sistemul AirPanel, care reduce portanța aerodinamică pe axa față cu vreo 30 kg. În plus, există mai multe deflectoare de aer și aripioare montate sub caroserie. Aspectul exterior este completat de jantele forjate de 21 de inch învelite cu anvelope Michelin Pilot Sport 5 și de un eleron posterior fix.
De asemenea, sistemul de frânare are componente carbon ceramice și cu discuri de 419 mm pe față. La interior au fost montate noi scaune de tip scoică AMG Performance și un volan sport multifuncțional îmbrăcat în piele și microfibră. Nu în ultimul rând, există două ecrane, unul de 12,3 inch pentru instrumentarul de bord digital și unu display central ceva mai mic, de 11,9 inch, pentru sistemul multimedia.
Livrările vor demara în 2025
Inginerii Mercedes-Benz au instalat și două radiatoare suplimentare pentru o răcire mai bună. Totodată, acum există și un sistem de răcire activ pentru cutia de transfer și radiatoare pentru diferențialele față/spate. Nu lipsește tehnologia Active Ride Control și direcția integrală. Livrările noului Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+ vor debuta anul viitor.