NOUL AUDI E-TRON GT FACELIFT OFERĂ PÂNĂ LA 925 CP
Audi a dezvăluit versiunea actualizată a modelului electric de performanță e-tron GT. Acesta va fi disponibil în trei versiuni, care vor oferi până la 925 de cai-putere și 609 kilometri autonomie.
Modelul Audi e-tron GT a debutat oficial în urmă cu trei ani. Comparativ cu fratele geamăn de grup, Porsche Taycan GT, sportiva din Ingolstadt nu a înregistrat cifrele de vânzări așteptate de oficialii mărcii. Astfel, de la începutul anului au fost comercializate doar vreo 2.000 de unități comparativ cu cele 40.000 din 2023. Acum, însă, au fost aduse îmbunătățiri în materie de performanță, baterie și de putere de încărcare. De asemenea, au fost operate și câteva modificări subtile la exterior și la interior care se speră să revitalizeze vânzările.
Cel mai puternic Audi din istorie
Exteriorul a fost ușor revizuit, iar cea mai vizibilă modificare se regăsește la spate, unde a fost montat un nou difuzor de aer. De asemenea, bara față a căpătat o notă mai agresivă și încorporează noua grilă fără ramă. Noutățile la interior constau într-un volan restilizat, scaune noi, ornamente din lemn și microfibră Dinamica. De asemenea, clienții vor beneficia contra cost de un plafon din sticlă. Datorită tehnologiei PDLC (Polimer-Dispersed Liquid Crystal), acoperișul devine opac prin apăsare a unui buton.
Noul e-tron GT primește, totodată, trei noi versiuni. Prima se numește S e-tron GT și oferă 680 CP și un sprint 0-100 km/h de 3,4 secunde. Cea de-a doua versiune, RS e-tron GT, vine cu 857 CP și un sprint 0-100 km/h de 2,8 secunde. Vârful de gamă RS e-tron GT Performance dezvoltă 925 CP. Acesta din urmă este cel mai puternic Audi de serie construit vreodată. Este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 2,5 secunde și să atingă o viteză de top de 250 km/h.
Energie pentru 280 km în doar 10 minute!
GT-ul de performanță a primit o baterie nouă de 97 kWh, care va ajuta mașina să parcurgă până la 609 km cu o singură încărcare. De asemenea, viteza maximă de încărcare a crescut la 320 kW dacă se folosește o stație rapidă. Asta înseamnă că acumulatorul se încarcă de la 10 la 80% în doar 18 minute. Totodată, în doar 10 minute, bateria primește energie suficientă pentru 280 km. Direcția, suspensia pneumatică (oferită acum standard) și frânele au fost și ele upgradate. Audi e-tron GT facelift va fi disponibil pentru început doar în Germania.