Artiștii internaționali au acum la dispoziție noi canale pentru a-și prezenta creațiile către un public mai larg. Astfel, Porsche arta în centrul atenției sale, la dispoziția artiștilor două proiecte: The Art of Dreams și Global Gallery.
Concepută ca o serie de instalații interactive, The Art of Dreams prezintă lucrări care tratează visele din diferite perspective. Expoziția va începe cu o instalație supradimensionată a artistului francez Cyril Lancelin și denumită “Amintește-ți visele”. Această piesă va fi expusă la Palais Galliera Musée de la mode de la Ville în perioada 15/24 octombrie. Totodată, expoziția Global Gallery oferă tinerilor artiști șansa de a-și prezenta lucrările digitale.
Parteneriate
Global Gallery urmărește expunerea lucrărilor pe cele mai cunoscute panouri publicitare din lume, precum Times Square din New York. Proiectul a fost lansat pe 9 octombrie și se va desfășura timp de opt săptămâni sub forma unui partenriat. O colaborare între producătorul de mașini sport și König Galerie, care se concentrează pe tinerele talente. “Scopul nostru este de a inspira oamenii”, explică Roberet Ader (Director Marketing Porsche).
“Filozofia Porsche este despre împlinirea unui vis – nu numai în producerea unei mașini sport, ci și din perspectiva socială. Aceste noi proiecte care implică artiștii susțin acest angajament. Ne implicăm în lumea artei digitale la fel de mult ca și în implementarea instalațiilor fizice. Estetica, designul și inovația sunt teme care rezonează cu ceea ce facem noi”, completează Robert Ader. Atribute regăsite în construcția mașinilor Porsche.
Instalații
“Amintește-ți visele”, opera artistului și arhitectului Cyril Lancelin, este o instalație de mari dimensiuni. Opera este compusă din elemente umplute cu aer și creează un mediu suprarealist care invită vizitatorii să evadeze din cotidian. În definitive, reamintirea viselor este primul pas pentru ca acestea să devină realitate. Porsche a comisionat mai multe opere de artă – având ca temă visele – ca parte a expoziției sale The Art of Dreams.
Scopul expoziției este de a inspira oamenii și de a transmite optimism, o contribuție la comunitățile pline de viață. Seria expozițională va apărea în mai multe capitale culturale, următoarea oprire fiind orașul Milano (în primăvara anului 2022). Totodată, Global gallery a fost gândită ca o pânză digitală a marilor panouri publicitare din lume. Concepută de Porsche și König Galerie, aceaste instalații vor susține artiștii din mediul cultural internațional.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI