Bugatti Chiron este una dintre cele mai râvnite mașini sport la nivel internațional. Pentru unii pasionați, simpla deținere a acestui hypercar nu este suficientă. Dedicația pentru constructorul Bugatti este împinsă dincolo de limite, mașina lor devenind una extrem de personalizată.
“Chiron Habillé par Hermès”, creat pentru un client din SUA, relația dintre Ettore Bugatti și Émile-Maurice Hermès a fost reînviată. O nouă formă de luxului tipic francez își face apariția, rezultatul fenomenal aducând visele în realitate. “Sunt un pasionat al mărcii, am vrut chiar să-l numesc pe fiul meu Ettore”, spune proprietarul mașinii. “Am văzut Chiron pentru prima dată în 2015 și am m-am numărat printre primii clienți ai acestui model Bugatti”.
Viziune și devotement pentru marcă
Viziunea și devotamentul pentru marcă sportivă l-a inspirat pe proprietar să sfideze limitele design-ului auto personalizat. După ani de colaborare strânză în procesul de creație, proprietarului i-a fost livrat unicul “Chiron habillé par Hermès”. Evoluția acestui elegant și extraordinar Chiron aduce la bord una dintre cele mai luxoase mărci franceze: Hermès. Întâlnim aici aplicații complexe și culori speciale, țesături și finisaje care vin să completeze aspectul unic al mașinii.
Rezultatul este unul remarcabil, Chiron ieșind cu siguranță în evidență și fiind un exemplu al savoir-faire-ului francez. Este clar că mașina hypersportivă este personalizată în aproape toate aspectele sale. Culoarea exterioară, design-ul interior, detaliile unice: echipele din Molsheim și Paris au lucrat cu pasiune. Iar rezultatul este exceptională: aplicarea culorilor, țesăturilor și materialelor de calitate, fac din personalizarea mașinii o realitate.
Detalii personalizate la fiecare nivel
Schema de culori a mașinii implică pielea “Craie”, renumită pentru aplicarea ei în manufacturarea genților de lux Hermès. Nuanța albă vine să îmbrace exteriorul mașinii, creând o culoare ușor de recunoscut în trafic. În plus, faimoasa grilă în formă de potcoavă a mărcii este personalizată cu litera H (o trimitere către Hermès). Eleronul spate este marcat cu faimosul logo “Courbettes”, regăsit în partea inferioară (simbol pentru cei 1.500 CP ai mașinii).
În interior, tema individualității este dusă la un nivel superior, pielea “Craie” regăsindu-se pe scaune sau consola centrală. Pielea “Ecru” se combină cu nuanța “Craie” pe diferite elemente, în timp ce covorașele sunt finisate în tonuri “Beige”. Materialele implică (și) teste extinse de siguranță, o asigurare că se respect reglementările de calitate ale mărcii. În fine, delicatul “Courbettes” se regăsește și în interiorul Bugatti-ului, el fiind regăsit pe consola central și uși. (copyright foto: Bugatti)
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI